10. 8. 2015

Rimmel Moisture Renew rtěnka


Dnešní článek bych ráda věnovala rtěnkám Moisture Renew od Rimmelu. V první řadě musím pochválit ten krásný fialový obal, který se jim opravdu moc povedl. Dále si myslím, že mají pěknou rozsáhlou barevnou škálu, ze které si každý vybere. Rtěnka by měla být hydratační, což také doopravdy je. Má pěknou krémovou texturu a na rtech je příjemná. Vydrží tak zhruba jedno jídlo. Také se mi líbí její vůně, která je jenom jemná, což mi vyhovuje.


Odstín 220 Heather Shimmer


Jedná se o takový zajímavý nude odstín. Sama bych si ho asi nekoupila, ale překvapivě na rtech vypadá dobře.


 Odstín 260 Amethyst Shimmer


Tento odstín je takový růžovovínový. Sám o sobě se mi moc líbí, ale bohužel mi moc nesedí k pleti.


Jinak oba tyto produkty jsem vyhrála na stránce Rimmel.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat