10. 8. 2015

Babyliss Twist secret


Dneska mi dorazil copánkovač Twist secret od Babylissu, který jsem vyhrála na stránce http://copankovamanie.jenprozeny.cz/ . Čistě náhodou jsem si všimla této soutěže a i když jsem si nebyla úplně jistá, co s tím budu dělat, tak jsem se tam přesto přihlásila, a to proto, že soutěž v pletení copánků je něco pro mě. No ale místo toho, abych si v klidu rozmyslela nějaký super copánkový účes a pak požádala mou sestru, aby mi udělala krásnou fotku venku, tak jsem si vzala své čtyři dny nemyté vlasy, vytvořila zapletený cop z pěti pramenů a nějak krkolomně si ho vyfotila mobilem a hned to tam nahrála. Pak jsem toho trochu litovala a vážně jsem nečekala, že bych něco vyhrála, ale překvapivě se jim můj cop líbil a dokonce se jim zdál i zajímavě zapletený, což sice moc nechápu, ale nevadí.



Zatím jsem ho ještě nezkoušela, protože se tam musí odšroubovat víko na baterky a já to nechci rozbít hned při první příležitost, ale určitě hodlám vyzkoušet všechny účesy, co jsou uvedeny na krabici a také nějaké své vlastní nápady. Těšte se na recenzi  a návody na účesy.


1 komentář:

  1. Teď si vzpomínám, že tuhle blbinu jsem taky někdy měla. Ale vlastně už nevím, kde ji mám. Jako ale byla to docela fajn sranda na takový ten beauty care. Prostě si člověk vezme župan a pak se krásně šlechtí a šlechtí a pečuje o sebe. :) No a pak mu partner řekne, že v té zelené masce vypadá jako žába a celá atmosféra je k ničemu.

    OdpovědětVymazat