4. 8. 2015

Včerejší nákupy



Včera jsem se zase pod dlouhé době vydala do města, a to hned z několika důvodů. Především jsem si potřebovala vyzvednout pas, pak také vrátit knihy do knihovny, ale to na co jsem se nejvíc těšila bylo omrknutí nabídky Makeup Revolution v prodejnách Rosmann. Vzhledem k tomu, že na ten pas jsem se objednala přes internet, a tak jsem měla ještě časovou rezervu a mohla jsem hned zamířit do Rosmanna. Podařilo se mi je najít vcelku rychle, byly to asi čtyři police pod produkty Sally Hansen.
Na facebooku jsem četla, že většinou mají police prázdné, ale u nás měli snad opravdu všechno. No bohužel, abych pravdu řekla, tak mě z jejich nabídky skoro nic neoslovilo.
Všechny paletky byly spíš v nude odstínech a těch už mám víc než dost, ale nakonec jsem se rozhodla pro tekuté linky a konturovací paletku, která tam sice byla už dlouho, ale pořád jsem se nějak nemohla rozhodnout. Také mě trošku mrzí, že v nabídce nebyly slibované štětce. Pak mi zbyla ještě trocha času, a tak jsem navštívila drogerii Teta, kde jsem koupila korektor pro mou sestru, odlakovač, masku na obličej a ozdoby do vlasů.



Znovu jsem si pořídila tento odlakovač, je super levný a svou funkci plní dobře.
34, 90 Kč


Po velkém rozhodování jsem si pořídila i konturovací paletku od Makeup Revolution. Už jsem ji .
zkoušela a jsem spokojená. 
169 Kč


Mám už od Ellie hydratační krém a vyhovuje mi, proto jsem se rozhodla, že vyzkouším i masku.
21 Kč


Tuto sadu jsem si koupila hlavně kvůli tomu provlékacímu oku, se kterým se dá nejenže provléci culík , ale také se s ním dají obmotat vlasy kolem gumičky bez použití pinetek.
79, 90 Kč


Jako poslední jsem si vybrala tekuté linky od Makeup Revolution. Také už jsem je stihla vyzkoušet a se štětečkem se mi pracuje dobře.

Na podrobnější recenze se můžete těšit po delším používání.

1 komentář:

  1. Já si teď před Vánocemi přinesu něco domů prakticky každý den. :) Teď jsem objevila super peněženky-pánské v jednom obchodě, tak si myslím, že tam objednám manželovi taky dárek k Vánocům. A ještě k tomu tam mají super věci i pro ženy, takže se obávám, že ani já tam neodolám a nějakou drobností si doplním doplňkový šatník. :P

    OdpovědětVymazat