12. 10. 2015

Fotonávod: Fialovozlaté líčení

Ahoj, dneska bych vám chtěla představit svůj fotonávod na fialovozlaté líčení.

Postup:
1. Na vystínování záhybu oka smíchám světlejší a tmavší hnědý stín.
2. Do vrchní části vnějšího a vnitřního koutku přidám ještě tmavší hnědou.
3. Na vnitřní stranu vnějšího a vnitřního koutku přidám ještě černý stín.
4. Na pohyblivé víčko nanesu fialovou tužku a rozmažu ji pomocí fialového stínu. Také jsem do záhybu oka přidala trochu tmavšího odstínu hnědé, protože mi to přišlo takové nevýrazné.
5. Na střed víčka jsem nanesla zlatý stín.
6. Na spodní linku jsem dala tmavší hnědý stín a do vnitřního koutku bílý třpytivý stín.
7. Líčení jsem doplnila fialovou tužkou na waterline, linkou a řasenkou.

Použité produkty: světlý, tmavší hnědý a černý stín- paletka Sleek Oh so special- odstíny- The mail, Boxed, Noir; tmavý hnědý a bílý stín- paletka Flawless Ultra Eyeshadows Makeup Revolution- odstíny- Smudge, Pure chocolate, Highlite; fialová tužka- Essence Stays no matter what- odstín- 02 Powerful Purple; fialový stín- paletka Rimmel Glam eyes 5 pan- odstín 025 Victorias purple; zlatý stín- paletka s-he; tekuté linky od Makeup revolution; řasenka- Rimmel Scandaleyes by Kate



35 komentářů:

  1. Nádherné líčenie, ale aj tak ma najviac dostávajú tvoje oči :D
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to fakt suprově. Já bych se docela bála dát si fialové stíny, ale u tebe to vypadá fakt krásně. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  3. Waaaaaaau nádherné líčenie. Určite vyskúšam. Naozaj krásna

    Katka i s mojou GIVEAWAY nepremeškaj už ani jednu novinku na mojom blogu a ani jednu súťaž :) Už čoskoro chystám naozaj extra veľkú giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, jsi moc šikovná, já jsem ráda, když zvládnu linky a to je nemám ani tak úhledné jako ty :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný návod:) já se sice takhle nelíčím, ale pro nějakou příležitost to je super:D

    OdpovědětVymazat
  6. Nikčo, jsi šikulka, máš to krásně nafocené a chválím, jak si umíš udělat linku, to já prostě neumím :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné líčení, opravdu se ti povedlo! :)

    Natálie
    NATALIEHOLZ

    OdpovědětVymazat
  8. Kráasne líčenie :) máš veľmi pekne oči :)

    OdpovědětVymazat
  9. nice :) kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  10. Super tutoriál a veľmi krásny nápad na kombináciu farieb! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné líčení se skvělým návodem! Jde vidět, že sis s tím dala práci :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné líčení, vážně skvělé a ta linka je suprová! Máš pěkné oči :)

    U mě na blogu probíhá plánovaná VELKÁ GIVEAWAY!

    OdpovědětVymazat
  13. Krásne líčenie, veľmi sa ti hodí k očiam ! :)

    OdpovědětVymazat