16. 10. 2015

Podzimní nehty


Ahoj, v dnešním článku bych vám ráda představila svůj nail art inspirovaný podzimem.


Postup:
1. Nejprve jsem si všechny nehty přetřela bílým lakem.


2. Vzala jsem si houbičku, namočila ji do červeného laku a párkrát ji otiskla na nehty.


3. Stejný postup jsem zopakovala i s korálově červeným, oranžovým a nakonec i žlutým lakem.


4. Poté jsem si vzala tenký štěteček, namočila ho do černého laku a snažila s ním vytvořit stromy. Myslím, že se mi to zrovna moc nepovedlo a vypadá to spíš jako nějaké zvláštní keře.
5. Nakonec už jsem jenom celé dílo přetřela top coatem.





Použité laky:


46 komentářů:

  1. Pěkný nápad :-) bohužel já si kvůli práci lakovat nehty nesmím.. :(

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to moc pěkné, obdivuju tu trpělivost při lakování, já jsem ráda, když občas nahodím jeden lak na všechny nehty, na nail art jsem úplně levá. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) já jsem si asi před rokem teprve nalakovala nehty a lak jsem měla po celé ruce :D ale myslím, že za tu dobu jsem se trochu posunula :D

      Vymazat
  3. Jéé, páni, jsi moc šikovná, vypadá to ohromně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wau krásne, ja som to už skúšala, ale nikdy sa mi to s tou hubkou nepodarilo :/
    Na mojom blogu prebieha giveaway budem rada ak sa zapojíte
    www.leekralova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, určitě to ještě vyzkoušej, věřím, že se ti to podaří :)

      Vymazat
  5. Ty nehtíky s větvičkami se ti moc povedly! krása! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá moc hezky, líbí se mi to i bez těch větviček :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  7. Náhodou se ti to moc povedlo!! :) Vypadá to opravdu pěkně a navíc ani to není tolik složité. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkný nápad jak na podzimní nehty, já radši volím jednobarevné nebo ombre nehty, nesnáším, když se mi kousek nehtu odprýskne a musím tak vydržet do doby než dojdu domu a odlakuji si jej. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) to taky nesnáším, akorát mně na tom víc vadí, že pokud se mi ten kousek odprýskne, tak je potom větší pravděpodobnost, že se mi v tom místě ten nehet zlomí :)

      Vymazat
  9. Nádherné nechty a tie stromy, úžasné :) Majstrovské dielo

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  10. Víš, že by mě ani nenapadlo si něco podobného dělat na nehty?:) Palec nahoru za neskutečnou originalitu! Líbí se mi to.
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  11. Great post! beautiful blog! Would you like to follow each other on GFC ? Let me know! Kiss! 🍄🍁🍂🌂☔

    OdpovědětVymazat
  12. Ty nehtíky jsou vážně super! Jsi šikulka a obdivuji tě, že máš na to trpělivost!Já si zvládám nalakovat nejlépe jen levou ruku :D
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) no ona tohle je levá ruka :D každopádně většinou se mi to podaří i na pravé :)

      Vymazat
  13. Nááhodou, nehty se ti fakt povedly! :)
    Já si moc často nelakuju, ale nanášení houbičkou mě teda ještě nenapadlo. To musím vyzkoušet! :D
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty s větvičkami se mi líbí ze všech nejvíc :) Ale obecně bílé nehty jsou krásné v každém období a také je velmi ráda nosím :)

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No oni to měly být spíš fotky jednotlivých kroků než samostatné návrhy, ale bílé nehty taky ráda nosím :)

      Vymazat