3. 10. 2015

Rimmel Provocalips


Ahoj, v dnešním článku bych vám chtěla představit dlouhotrvající rtěnku na rty Provocalips od Rimmelu. Mám ni v odstínu 500 Kiss me you fool. Vyrábí se v devíti různých odstínech, ale u nás jsou dostupné jenom čtyři.





Na jedné straně je barva a na druhé průhledný lesk. Bez lesku je barva matná, ale na puse celkem lepí. Je opravdu nezničitelná, vydrží jídlo pití a myslím, že by klidně zvládla i víc než těch šestnáct hodin. Pokud si dáte i lesk, tak je na rtech příjemná, nijak nevysušuje. Jedinou nevýhodou je odličování, které jde opravdu ztuha, musím to z té pusy vyloženě sedřít, takže kdyby jste věděli o nějakém odličovači, který by to zvládl, tak mi ho napište do komentářů.





bez lesku


s leskem



Celkově jsem s tímto produktem moc spokojená a určitě bych si ráda pořídila další odstín nebo vyzkoušela nějaký od Dermacolu. Doporučila bych ho všem, kteří hledají krásnou sytou červenou rtěnku a nechtějí si denně několikrát přetírat rty.

Zkoušeli už jste tyto rtěnky?

45 komentářů:

  1. Já mám Lipfinity od MaxFactor a drží taky skvěle a dostat jí dolů je horor. :D Takhle vypadá krásně, nádherná barva a i ten obal se mi líbí. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná farba! :) Nedávno som uvažovala nad tým, že keď miniem svoj červený rúž, kúpim si tento, preto ďakujem za recenziu! :D

    OdpovědětVymazat
  3. má úžasnou barvu, já na to slyšela samou chválu :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Rúž má krásnú farbičku a veľmi ti pristane:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Mě moc tyto rtěnky nezaujaly, ale tobě sluší :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  6. To je krasna farba, len ja mam radsej ruz ako lesk, pretoze na lesk sa mi stale lepia vlasy a strasne ma to rozculuje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle právě nelepí pokud si na to dáš i tu lesklou vrstvu :)

      Vymazat
  7. tak tu jsem od Rimmel ještě nezkoušela, je úžasně výrazná :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Mám resne tento a som spokojná :D len odlíčiť ho bola pre mňa nočná mora :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,

    pozývam ťa na jesennú giveaway na mojom blogu!
    Súťaží sa o super ceny, tak príď a skús šťastie!:)

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/2015/10/giveaway-brazilsky-keratin-exclusive.html

    OdpovědětVymazat
  10. Ta barva je moc hezká! Kosmetiku Rimmel mám moc ráda, ale jelikož se skoro nemaluju tak by mi to doma leželo zbytečně:D

    OdpovědětVymazat
  11. Tento lesk som síce ešte nevidela, no má nááádhernú farbu :) Wau

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk Budem veľmi rada, ak ma začneš sledovať na mojom GFC, aj ja som ťa začala.

    OdpovědětVymazat
  12. Více se mi líbí bez toho lesku, já nevím no :D
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to vypadá líp, ale vážně to bez toho dost lepí a ten lesk by měl i prodloužit výdrž :)

      Vymazat
  13. Tyhle jsem nezkoušela, ale zkoušela jsem podobné produkty od Dermacolu a ty jsou skvělé :) Tahle barva mě hodně baví!

    Janina
    http://janinablogopisec.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Já jí mám doma a je skvělá. Hlavně vydrží hodiny a hodiny.

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
  15. Přesně takovou rtěnku hledám, děkuju za tip! :) Doufám, že budou mít odstín, který by mi sedl, protože těch moc není. Tenhle odstín je ale super :)

    Natálie
    NATALIEHOLZ

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem tuto tekutou rtěnku ještě nezkoušela, ale ten odstín mě velmi zaujal!:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Tuhle rtěnku mám v odstínu 550 play with fire! Je boží! :-) A moc ti sluší!

    Pája

    OdpovědětVymazat
  18. na tej poslednej fotke ti to teda riasne pristane!:)

    OdpovědětVymazat
  19. Hezká výrazná barva, na podobné odstíny jsem také koukala u značky Dermacol.
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Vyzerá fakt skvelo! :) ale ako si povedala, pri týchto farbách na pery je ťažké odličovanie :/ ale skús použiť vodeodolný odličovač .
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda odličovač na vodeodolnú kozmetiku, haha :D

      Vymazat