9. 3. 2016

Avon Luxe paletka očních stínů


Ahoj, v dnešním článku bych vám chtěla představit paletku očních stínů Luxe od Avonu. Dostala jsem ji k Vánocům asi před dvěma roky a myslím, že je to nejspíš má první paletka.


Začnu asi balením, které je krásně zlaté, vypadá opravdu luxusně. Paletka obsahuje pět stínů, já mám odstín Purple smokes a celkově je v nabídce šest různých odstínů. Pokud bych si paletku vybírala sama, tak bych asi zvolila nějaké hnědé tóny, ale mámě se nejspíš líbily víc tyto. V paletce je také velké zrcátko, na kterém se mi líbí, že samo drží.


Barevné složení paletky je na tmavší kouřovky, jen mi tam moc nesedí ten název purple, protože žádný ze stínů není fialový, i když ten modrý stín se na očích tváří docela do fialova.


Myslím, že i na fotkách si můžete všimnout největšího problému této paletky, kterým je příšerná prášivost. Celkově když přes stíny přejedete prstem, tak je to skoro jak po nějakých kamíncích, o máslovité konzistenci si rozhodně můžete nechat zdát. Dalším problémem je pigmentace, která je u prostředního stínu naprosto katastrofální, ale ani u tmavších stínů to není žádná sláva.


Pokud bych to měla shrnout tak paletka se na líčení použít dá, ale musíte se smířit s nižší pigmentací a prášivostí. Já už jsem po ní dlouho nesáhla a nejspíš zase ani dlouho nesáhnu.

Líčení s paletkou: záhyb oka- spodní šedý stín, vnější koutek- černý levý stín, víčko- prostřední stín, vnitřní koutek- vrchní světlý stín, spodní linka- modrofialový pravý stín


Zkoušeli jste tuto paletku nebo nějaký jiný produkt z této řady?

32 komentářů:

  1. Wow...your makeup looks amazing!Interesting eyeshadows)

    pinkrabbitbeauty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Nice palette, lovely colors:)
    Have a great day!:)
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka má hezké barvičky, ale ta prášivost by mi asi hodně vadila :/


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že za takú cenu sa vôbec neoplatia. Z rady Luxe som nič neskúšala, ale duá od Avonu sú úplne skvelé, nádherne pigmentované. Iné tiene od Avonu žiaľ odporučiť nemôžem :/.

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, tuhle paletku mám taky! Ještě jsem ji nestihla vyzkoušet. Dostala jsem ji od tety, která dělá Avon :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  6. Aj keď nie je moc pigmentovaná, líčenie sa ti podarilo :)
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. To líčenie sa mi veľmi páči :) škoda tých nevýhod :/

    OdpovědětVymazat
  8. Paletka vyzerá naozaj úžasne. Obsahuje krásne farby :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  9. Paletka je krásná, škoda že ta pigmentace nic moc :-)
    http://karolka13.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Velmi pěkné odstíny, mám ráda takové jemnější a přirozenější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě asi spíš ráda trochu výraznější :)

      Vymazat
  11. Od Luxe jsem zkoušela řasenku a pudr. Paletku tedy ne, ale líčení vypadá moc pěkně. Já jsem byla s pudrem i řasenkou moc spokojená! :) Řasenka jedna z nejlepších, co jsem kdy vyzkoušela :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) řasenku jsem měla taky, ale používala jsem zrovna jinou, a tak jsem si ji šetřila a mezitím mi ji sebrala moje sestra :D

      Vymazat
    2. Řasenka právě byla úplně bezvadná, krásnější řasy mi snad jiná neudělala :D.
      Není zač :).

      Vymazat
  12. O tejto paletke som kedysi snívala :D no popravde, jej pigmentácia sa mi až tak nepáči.. ale tvoja recenzia je super! :)

    OdpovědětVymazat
  13. the palette looks so pretty! and love the look you created (:

    Life in Pastel

    OdpovědětVymazat
  14. Tak jsem ráda, že jsem si paletku nakonec neobjednala! Jinak mamka má z této řady pudr (skvělý, někdy jí na něj chodím) a bronzer, který vypadá moc pěkně, ale obsahuje zlaté třpytky , takže na konturování to není, ale na léto to vypadá na pleti fakt krásně, hrozně ji to rozzáří :).

    OdpovědětVymazat
  15. Miluju oční stíny. Moje nejoblíbenější jsou z Oriflame, doporučila mi je kámoška a musím říct, že jsou skvělé. Vyzkoušejte !! Najdete na www.kosmetika-registrace.cz

    OdpovědětVymazat