19. 8. 2015

Ecotools sada štětců na oči


Ahoj, v dnešním článku bych vám ráda představila sadu štětečků na oči od Ecotools. Tuto sadu mám už od Vánoc, a tak jsem ji již stihla pořádně vyzkoušet. Sada se skládá z pěti štětců na oči a taštičky na štětce. Štětce jsou vyrobeny z tzv. Cruelty free štětin, takže jsou vhodné i pro alergiky, zároveň jsou vyrobeny z plně recyklovatelného materiálu. Na dotyk jsou opravdu příjemné a velmi dobře se mi s nimi pracuje. Velikostně jsou podstatně menší než většina ostatních štětců, což je výhodné na cestování, ale zároveň to líčení s nimi nijak neznepříjemňuje. Tyto štětce používám skoro každý den a za tu dobu mi z žádného z nich nevypadla ani jediná štětinka a celkově jsou to moji miláčci. Pokud někdo zvažujete jejich koupi, tak je můžu jenom doporučit, nezklamou vás.



VELKÝ ŠTĚTEC NA OČI
Tento štětec mi na oči přijde moc velký, ale je naprosto úžasný na korektor.


ZKOSENÝ ŠTĚTEC
Zkosený štětec je do ohybu oka, ale vzhledem k tomu, že v sadě je i blendící štětec, tak mi tento jako jediný z celé sady přijde trochu zbytečný.


STŘEDNÍ ŠTĚTEC
Tento štěteček je nejlepší na nanášení stínů na spodní víčko.


MALÝ ŠTĚTEC
Malý štětec používám především na nanesení stínů do vnitřního koutku nebo na rozmazání linky.


ROZMAZÁVACÍ ŠTĚTEC
A to nejlepší nakonec: blendící štěteček. Tentp štětec se zcela nečekaně používá na rozmazání stínů v  záhybu oka.


4 komentáře:

  1. Asi se na ně musím podívat, delší dobou sháním nějaký dobrý štětce na oči :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na ně koukni, já jsem z nich vážně nadšená :) Jinak moc děkuji za historicky první komentář na blogu :)

      Vymazat
  2. Mám úplně stejné a používám je na cestování, protože se mi nechce jezdit s klasickou velkou sadou. Jsem s nimi spokojená, a to už je mám přes rok :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat