1. 8. 2015

Vlny bez použití tepla


Chcete mít krásné vlny, které budou všichni obdivovat, ale nechce se vám ničit si vlasy a už vůbec vstávat kvůli nim brzo ráno? Mám pro vás řešení. (vůbec to nezní jako teleshopping) Vlny, které se vám do rána sami vytvoří a vy nemusíte vynaložit skoro žádnou námahu. Nepotřebujete ani žádnou kulmu či žehličku a večerní příprava je hotová do deseti minut. Jediné co budete potřebovat je menší zásoba pinetek gumička a hřeben.


VEČER
1. Pročešeme si vlasy.
2. Vytvoříme si vysoký culík.
3. Vezmeme si z culíku malý pramen a obtočíme si ho kolem dvou prstů. Poté ho k hlavě připneme pinetkou.
4. To samé uděláme i se zbytkem vlasů. Měl by nám vzniknout takový drdol, který vypadá asi nějak takto, ale ten váš může pochopitelně vypadat i trochu jinak.




RÁNO
5. Sundáme si pinetky a gumičku.
6. Vlasy pročešeme prsty a přidáme troške laku na vlasy, aby nám vlny vydržely celý den.







          PS: Omlouvám se za fotky, ale tak nějak jsem neměla nikoho, kdo by mě vyfotil.

2 komentáře:

  1. ja som to moc nepochopila, ako si spravit ten drdol :( ale aj tak pochybujem, ze mne by to fungovalo, ja mam divne vlasy, mne na nich skoro ziadne taketo veci nefunguju.. su huste, tazke a prirodzene rovne :D
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no já vím, že to není úplně nejlíp popsané, ale pokusím se ti to vysvětlit znovu :) prostě si z toho culíku vezmeš pramen, řekněme tak 3 cm tlustý, pak si dáš dva prsty (popř. jeden pokud chceš mít ty vlny menší) nahoru ke gumičce a ten pramen na ty prsty celý namotáš až to budeš mít, tak z toho ty prsty vyndáš, druhou rukou si to podržíš, aby se ti to nerozpadlo a k hlavě to připneš pinetkou. Pak si vezmeš další pramen a uděláš s ním to samé atd. Všechny ty prameny připínáš po obvodu gumičky a to ti vytvoří ten drdol. :)

      Vymazat