26. 10. 2015

Růžička z vlasů


Ahoj, dneska bych vám chtěla představit svůj návod na vytvoření růžičky z vlasů. Myslím si, že to může být pěkný účes do školy a nebo pokud si vlasy navlníte, tak to můžete použít jako nějaký společenský účes třeba na ples.



Postup:
1. Na kraji hlavy si vezmu pramen a rozdělím ho na tři části.
2. Začnu podobně jako při pletení copánku, vrchní díl překřížím přes prostřední a spodní díl přes prostřední.


3. Při dalším kroku přidám k vrchnímu dílu zvrchu vlasy a pak ho zase překřížím přes prostřední, spodní díl překřížím přes prostřední bez přidání vlasů. Stejný postup opakuji až se dostanu skoro do středu hlavy a pak copánek normálně dopletu.
4. To stejné zopakuji i na druhé straně hlavy.


5. Copánky trochu povytáhnu, aby byly objemnější.
6. Vezmu jeden z copánků, stočím ho a připnu pinetkami.


7. Poté vezmu druhý copánek, omotám ho kolem toho druhého a taky připnu pinetkami.



47 komentářů:

  1. Vypadá to hezky, ale s mikádem to nepůjde :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám poměrně krátké vlasy teď, škoda :( ale máš to moc hezký :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Amazing tutorial! Love it:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, jsi moc šikovná :)

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Šikovná, naozaj to vyzerá super a mňa by to nikdy v živote ani nenapadlo :) Super

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to super! :) Škoda, že mám teď krátké vlasy, jinak bych to určitě zkusila :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá super. Myslela som, že bude zložitejší ale je jednoduchý a pekný.
    inthelaurasworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. To vypadá krásně! Sama bych to nezvládla, ale možná někoho poprosím :))

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný nápad a návod :)

    zvu tě na Christin West

    OdpovědětVymazat
  10. Si šikovná ! :) Veľmi pekný účes a článok :)
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to fakt super ale já na tohle nejsem vůbec šikovná i když vlasy na to mám :D A v mém podání by to nedopadlo moc dobře :D :)
    Simeona blogg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to vyzkoušej a uvidíš, že na tom není nic těžkého :)

      Vymazat
  12. Krásne, ale neviem či by som to zvládla. :)
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  13. krásny nápas vyzerá to super :)

    http://kristapetrik.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Vyzerá to úžasne, určite to vyskúšam. :)

    OdpovědětVymazat
  15. To je hezký :) Já mám na to bohužel moc krátké vlasy :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  16. vyzerá to super a originálne, ešte nikde som to nevidela :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jéé, to je super! Právě tu mám u sebe sestřenici, tak to na ní musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  18. Hi Nikola!! Thank you very much for following my blog now I am following yours too. This bun is so romantic and inspiring.Lovely!! Kisses:)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak já mám krátké vlasy takže tuto nádheru nevykouzlím, ale super!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  20. Jé, to je nádhera :) To hned zkusím uplést Jůlince (sestřičce, ta má taky tak dlouhý vlasy)

    OdpovědětVymazat