15. 5. 2016

Avon produkty


Ahoj, v dnešním článku bych vám ráda představila dva produkty od Avonu, které jsem si objednala z jarního katalogu.

LAK NA NEHTY MAGIC EFFECTS MOLTEN METAL
Prvním je lak na nehty v odstínu Copper.


Tento lak má takový pískový efekt. Líbí se mi ten zlatý odstín, myslím že bude super i na nail arty. Nanáší se tenkým štětečkem a na nehtech mi vydržel asi pět dní. Odlakovat jde pomocí alobalové metody bez problému.


TUŽKA NA OČI ALWAYS ON POINT
Jako další tu mám tužku na oči v odstínu molten sky.


Tato tužka má takový speciální uzávěr pomocí kterého je neustále do špičky. Opravdu to funguje a díky tomu se s ní dá vytvořit přesná linka. Navíc je skvěle pigmentovaná a na tužku na oči má i dobrou výdrž, asi půl dne.


Celkově jsem spokojená s oběma produkty. U laku bych jen možná ocenila trochu lepší výdrž.

Zkoušeli jste některý z těchto produktů? Jaké jsou vaše oblíbené produkty od Avonu?

16 komentářů:

  1. Ten lak je neskutočne krásny! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zbožňujem takéto trblietavé vecičky. Strieborné ceruzky milujem a momentálne mám aj jednu doma no ten lak má zaujal asi viac. Napriek tomu že zlatú moc nemusím tento lak je úžasný

    OdpovědětVymazat
  3. lak je skvelý! použila by som ho v kombinácii s nejakým nude odtieňom,a možno iba na jeden necht na ruke :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Lak vypadá moc dobře, chtěla bych nějakou takovou texturu.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten lak je krásný!
    Beauty by K. - aktuálně probíhá narozeninová soutěž!

    OdpovědětVymazat
  6. that make-up look so beautiful and nice manicure! xx

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé, ten lak je opravdu krásný! Asi jsem se zamilovala <3 :)

    OdpovědětVymazat
  8. Lak vyzerá nádherne :) Od AVONu mám pár lakov a tiež mám menší problém s výdržou

    OdpovědětVymazat
  9. Tento lak má takový pískový efekt. Líbí se mi ten zlatý odstín, myslím že bude super i na nail arty. Nanáší se tenkým štětečkem a na nehtech mi vydržel asi pět dní. Odlakovat jde pomocí alobalové metody bez problému. stitching unit , ladies tailor , custom tailor , tailor near me , tailor shop , Online Tailor Shop , tailoring company , custom tailoring services , stitching unit , best online tailor

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem si hodně oblíbila prostředky od lavonu. Momentálně mám doma jejich lavon dezinfekční mýdloa jsem s ním naprosto spokojená. Za poslední rok jsem dezinfekčních mýdel zkusila několik s různým výsledkem, ale tohle je fakt top. Navíc ho dělají i v takovém příjemně přenosném balení třeba do práce nebo když jdu někam ven. :)

    OdpovědětVymazat