23. 6. 2017

Mašle na vlasy


Ahoj, v dnešním článku bych vám ráda představila mašli na vlasy z eshopu postovnezdarma.



Vzhledem k tomu, že doba, kdy jsem nosila různé ozdobné gumičky a čelenky je dávno pryč a už hodně dlouho jsem žádnou ozdobu ve vlasech neměla, tak jsem si říkala, proč zase jednou za čas nějakou nevyzkoušet. 


Tuto mašli nabízejí hned v několika odstínech a její rozměry jsou 11,5 x 4cm. Na vlasy se upevňuje pomocí spony. Se sponou se pracuje poměrně jednoduše a nezachytávají se do ní vlasy. 

Celkově na vlasech vypadá docela dobře, ale za mě je to spíš na nějaké společenštější události než na běžné nošení. Pokud vás tato mašle zaujala, tak na ni můžete mrknout zde.

Líbí se vám tato mašle? Nosíte ozdoby do vlasů?

24 komentářů:

  1. Lovely post dear
    Have a good day!
    http://softcutie.blogspot.com.uy/

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi ti pristane! :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  3. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpovědětVymazat
  4. To mi připomnělo dětství, kdy jsem mašle nosila snad pořád. :)

    LIFESTYLE & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  5. Beautiful and healthy hair! ;)
    Would you like to follow each other?
    Let me know on my blog.
    Have a nice day.

    OdpovědětVymazat
  6. Mašlička je veľmi pekná. Viem si ju predstaviť vo vlasoch aj v mojom veku :)

    Veľká, mega GIVEAWAY o viac ako 3 balíčky

    OdpovědětVymazat
  7. Mašla vyzerá celkom dobre a na slávnostné udalosti bude skvelá. :)

    OdpovědětVymazat
  8. This is such a pretty bow. Love the sparkle!

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  9. Není to můj styl, ale vypadá hezky. Ty třpytky z toho neodpadávají?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já to zas na hlavě tolikrát neměla, ale zatím neopadávaly :)

      Vymazat
  10. Já na takové ozdoby do vlasů nejsem, ale tuhle sponu bych klidně nosila. Je opravdu pěkná a myslím, že v té stříbrné barvě asi nejlepší :)

    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  11. Já sice moc ozdoby do vlasů nenosím, ale tahle mašle je ták krásná:)

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Ja mám zlatú a trošku som z nej sklamaná...ale Tebe pristane :-)

    OdpovědětVymazat
  13. mašličky nenosím, ale hrozně sluší holkám, co mají husté, vlnité a delší vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji všem za milé komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jen malý tip. Postovnezdarma objednává z ebay a ali a tady pak prodává s přirážkou, tak se zkus kouknout rovnou na ali nebo ebay. Obrovský výběr a super ceny :)
    Jinak mašlička je krásná

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  16. I really admired what you have done here. I like the part where you say you are doing this to give us free information and fun.

    OdpovědětVymazat